vineri

Cinci perle prețioase


   Deja în mai multe seri am vestit Evanghelia într-un loc. Într-o dimineață ședeam în camera de zi a gazdei mele și citeam. Se auzi bătând încet la ușă, și Mary, cel mai mic copil din casă, intră în cameră. Ea se așeză plină de încredere lângă mine și apoi am vorbit împreună despre Dumnezeu și Cuvântul Său. În cursul discuției am întrebat-o:
   - Mary, dacă Domnul Isus ar veni azi după-masă, ce se va întâmpla cu tine?
   - O, explică Mary fără să ezite, eu voi merge cu El în cer!
   - Este sigur?
   - Da, nenea Vasile, foarte sigur!
   - Dar păcatele tale...?
   - Domnul Isus le-a spălat pe toate cu sângele Său.
   M-am bucurat de acest răspuns și am întrebat mai departe:
   - Deci nu te-ai speria, dacă Domnul Isus ar veni astăzi?
   - O, nu, deloc!
   - Atunci poți să-mi spui și de când sunt păcatele tale iertate?
   - De doi ani, într-o duminică seara, când ați fost aici. Un anumit verset din Biblie m-a ajutat.
   Ea a luat Biblia mea, a căutat puțin și a citit tare și clar: „Adevărat, adevărat vă spun, că cine ascultă cuvintele Mele și crede în Cel ce M-a trimis, are viața veșnică și nu vine la judecată, ci a trecut din moarte la viață.“ Ea arătă cu degetul spre acest verset și se uită bucuroasă la mine în timp ce explică:
   - Ați vorbit despre acest verset și ați spus că este ca un șnur cu cinci perle prețioase. Până atunci n-am fost niciodată sigură dacă sunt mântuită sau nu, dar de atunci nu mai am nicio îndoială.
   În liniște L-am lăudat pe Dumnezeu pentru dragostea Sa minunată, care Se descoperă în acest mod chiar și celor mici.

   Ce lucruri prețioase sunt cele pe care Domnul Isus le-a legat unele de altele în versetul 24 din Ioan 5, încât se aseamănă cu un șnur cu cinci perle?
Cine
1. ascultă și
2. crede Cuvântul lui Dumnezeu, Evanghelia mântuirii,
3. are viața veșnică și
4. nu vine la judecată, ci
5. a trecut din moarte la viață.

   Gândește-te: Cine are primele două lucruri din cele trei, adică face în adevăr acestea, atunci posedă și ultimele trei; aceste cinci părți sau perle nu se pot despărți unele de altele.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu