vineri

Doamne, ajută-mă!


   În călătoria sa, un evanghelist a întrebat-o pe camerista din hotelul, în care înnoptase, dacă se roagă.
   - Deabia am timp să mănânc, spuse ea, cum să mai găsesc timp și de rugăciune?
   - Atunci aș dori să vă spun o rugăciune foarte scurtă. Are doar trei cuvinte: Doamne, ajută-mă! Se află în Biblie, și anume în Matei 15, versetul 25. Spuneți, vă rog, această rugăciune în fiecare dimineață și în fiecare seară. Când mă voi întoarce, voi vorbi cu dumneavoastră despre aceasta.
   Când evanghelistul poposi iarăși în acel hotel, fata nu se mai afla acolo. El îl întrebă pe administratorul hotelului, și acesta răspunse:
   - Probabil nu i-a mai plăcut aici și și-a căutat un alt loc de muncă. Dacă sunt bine informat, îngrijește acum de niște bătrâni pe strada Turnului.
   Evanghelistul o căută acolo. Ea îi povesti:
   - Această rugăciune mi-a venit mereu în minte. Curând m-am întrebat: „Ce să însemne aceste cuvinte și de ce mi-a spus acel oaspete așa de insistent să le spun regulat? Am ajuns la concluzia că Biblia ar putea să-mi dea răspunsul. Am început să citesc, iar când am început, nu mai m-am putut opri. L-am îndrăgit pe Domnul Isus, Mântuitorul meu, și Îi voi mulțumi lui Dumnezeu în veșnicie că v-a trimis la mine.“


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu