vineri

Un cămin fericit

   Pusi este fericită. Şi-a luat cina şi la final încă o porţie de lapte. Curând se va aduna pentru somnul de noapte. Dar tocmai acum doreşte să şadă pe pervazul ferestrei, să se spele şi să toarcă un cântecel de mulţumire.
   Pusi este mulţumită pentru toate bucuriile unui cămin fericit. Şi tu? Le-ai mulţumit mamei şi tatălui pentru lucrurile bune pe care ţi le dau? Mult mai important este dacă I-ai mulţumit lui Dumnezeu vreodată pentru cadoul unei case fericite!
   Cum poţi să-I mulţumeşti? Există multe posibilităţi. Poţi să-I cânţi cântări de laudă. Poţi să-I spui în rugăciune că eşti mulţumitor. Şi cel mai bine poţi să-ţi exprimi mulţumirea ta în timp ce faci ce Îi place Lui.
   Gândeşte-te cât de multe ţi-a dat – mâncare, îmbrăcăminte, sănătate şi putere; prieteni care te iubesc şi un cămin pentru a trăi în el. Dar cel mai mare cadou dintre toate a fost Fiul iubit al lui Dumnezeu. „Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede în El, să nu piară, ci să aibă viaţa veşnică“ (Ioan 3.16).
   Ai făcut deja mult rău. Dumnezeu numeşte acesta păcat. Dar Domnul Isus, Fiul lui Dumnezeu, vrea să îţi ierte păcatele şi să-ţi dăruiască viaţă veşnică. Spunei Lui foarte deschis toate păcatele tale, de care eşti conştient. Crede cu tărie, că El a venit şi pentru tine pe acest pământ şi a suferit şi a murit pe cruce pentru păcatele tale. Atunci El îţi dă viaţă veşnică.
   Într-o zi, Domnul Isus te va lua pentru a te avea pentru totdeauna la Sine în cer. Acolo este cea mai bună casă.
   „În casa Tatălui Meu sunt multe locaşuri. Dacă n-ar fi aşa, v-aş fi spus. Eu Mă duc să vă pregătesc un loc. Şi după ce Mă voi duce şi vă voi pregăti un loc, Mă voi întoarce şi vă voi lua cu Mine, ca acolo unde sunt Eu, să fiţi şi voi“ (Ioan 14.2-3).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu