marți

Ce trebuie să fac?




Uneori, când vorbesc cu mama, ţip. Asta se întâmplă când sunt obosită după o zi lungă la şcoală, sau când fratele meu mă enervează, sau când prietena mea mă comandă fără motiv, sau când învăţătorul îmi dă prea multe teme.
Este doar normal, ca să vorbesc tare cu mama! Dar apoi sunt pedepsită. Toată ziua trebuie să rămân acasă, ca acum. Asta mă calcă pe nervi. Ce trebuie să fac?
Izabela





Dragă Izabela,
Există momente, când totul merge pe dos. Aşa a fost şi când mi-ai scris. Ce să faci? întrebi. Aici este răspunsul meu. Dar poate că nu îţi convine aşa de bine, cum ai sperat. Te superi pe mine, dacă îţi spun foarte deschis ce gândesc? Sper că nu.
Deci: când eşti copil, ai griji mici, şi când eşti adult, ai griji mai mari. Când mama ta vine de la lucru, şi ea este obosită şi poate puţin nervoasă. Chiar dacă acesta este cazul, nu este normal, dragă Izabela, ca tu să ţipi la ea. Dumnezeu vrea ca noi să-i cinstim pe părinţii noştri şi să-i ascultăm, chiar dacă nu întotdeauna este uşor acest lucru.
Acesta este leacul, dragă Izabela: cheamă-L pe Isus în ajutor. Roagă-L să ocupe toată inima ta, să te ajute să vezi lucrurile altfel, să-ţi dea răbdare şi curaj. Sunt sigur că El va face aceasta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu