duminică

De cugetat

 

   Odată, un tânăr creștin zelos a venit la mine. Mi-a povestit cum, cu o zi înainte, a trebuit să meargă pe aceeași cărare cu bătrânul Martin o bună bucată de timp și a folosit această frumoasă ocazie pentru a-i arăta bătrânului toată gravitatea veșniciei și bogăția dragostei lui Dumnezeu. Dar Martin era destul de împietrit și, după toate cuvintele sale, în cele din urmă a răspuns doar atât: „Eu, sărmanul bătrân, trebuie să mă chinui cu sacoșa aceasta grea, deoarece soția mea este bolnavă. Nu pot simți nimic din dragostea lui Dumnezeu”.

   „Ce groanică este această respingere!”, și-a încheiat raportul tânărul zelos.

   „Știi, i-am răspuns, îl înțeleg foarte bine pe bătrân.”

   „De ce? La urma urmei, i-am explicat totul suficient de detaliat”.

   I-am răspuns: „Nimic din toate acestea nu-l putea ajuta atât timp cât omul transpira sub povara sa. Dacă i-ai fi cărat sacoșa, s-ar fi gândit la ceea ce i-ai spus”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu