sâmbătă

Cărticica de colorat

 

   Școala duminicală s-a terminat. În timp ce copiii se îmbracă în anticameră, învățătorul de școală duminicală adună cărțile de cântări din care copiii au cântat în timpul lecției. Privirea îi cade pe o cărticică de colorat sub o bancă. O ia și îi întreabă pe băieții care se află încă în vestiar dacă știe cineva cine a lăsat acea cărticică acolo. "Este a mea!", strigă imediat micul Ralf. El ia cărticica și pleacă.
   Au trecut aproape zece ani. Într-o zi, Ralf îl invită pe fostul său învățător de la școala duminicală la o discuție. El îi mărturisește: "Cărticica pe care am luat-o atunci nu-mi aparținea. Am vrut să o am pentru că avea o copertă frumoasă și colorată. Așa că am spus pur și simplu că era a mea! Mă veți ierta că v-am mințit atunci?
   Bineînțeles, învățătorul său a fost bucuros să-l ierte. A aflat că în toți acești ani conștiința tânărului nu fusese liniștită din această cauză. Deși își mărturisise păcatul în fața Domnului Isus, simțea că trebuia să îndrepte lucrurile și cu fostul său învățător de la școala duminicală. Cât de fericit era acum că, în sfârșit, era eliberat de această povară!
 
   Dragă cititorule, poate că există ceva în viața ta care îți apasă inima și conștiința! Poate că este vorba de un păcat care s-a întâmplat cu mult timp în urmă. Mărturisește-l astăzi Domnului Isus. El te va ierta cu bucurie. În 1 Ioan 1.9 citim: "Dacă ne mărturisim păcatele, El este credincios și drept ca să ne ierte păcatele și să ne curețe de orice nelegiuire".
   Dar dacă ai păcătuit împotriva oamenilor, fă-ți curaj și mărturisește-ți vina înaintea oamenilor. Atunci vei experimenta pacea și bucuria în inima ta.
   "Mărturisiți-vă unii altora păcatele" (Iacov 5.16).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu