duminică

O călătorie înfricoșătoare

 

   Pe vremea când eram student, mergeam cu un coleg cu mașina mea la universitate. Ne schimbam și conduceam pe rând. În timpul călătoriei, vorbeam despre multe lucruri, inclusiv despre Domnul Isus, pe care colegul meu, din nefericire, nu-L cunoștea ca Mântuitor.

   Într-o seară i-am spus că Domnul Isus va veni din nou să ia la El pe toți cei care cred în El. I-am explicat, de asemenea, că vor fi multe dezastre asociate cu acest eveniment: Avioanele pilotate de piloți credincioși se vor prăbuși pentru că pilotul nu va mai fi deodată acolo. Trenurile vor fi fără conductor și vor avea loc accidente. Vor fi multe accidente pe șosele pentru că unele mașini vor fi fără șofer. Apoi i-am spus pasagerului meu: "Pentru tine, dacă nu ești salvat, este foarte periculos să călătorești cu mine. S-ar putea să rămâi singur în mașină, iar locul meu la volan să fie deodată gol."

   În dimineața următoare, însoțitorul meu m-a sunat și mi-a spus că pe viitor vrea să conducă el propria sa mașină și eu ar trebui să mă așez pe locul pasagerului. "Să merg cu mașina cu tine la volan m-a speriat încă de ieri."

   Din acel moment, nu a mai călătorit cu mine ca pasager. Dacă L-ar fi acceptat pe Domnul Isus ca Mântuitor, atunci nu ar fi trebuit să se teamă și ar fi putut să aștepte cu nerăbdare răpirea.

   Aștepți cu nerăbdare venirea Domnului Isus?

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu