duminică

Povara este îndepărtată


   Sam se afla pe drumul spre casă de la piața unui sat african. El căra pe spate un sac cu cartofi. Pe drum îl întâlni un cunoscut și îl întrebă:
   - Sam, am auzit că ai devenit creștin. De unde știi că acest Isus te-a acceptat?
   Sam lăsă la pământ sacul cu cartofi și merse câțiva pași mai departe fără să se uite în jur.
   - De unde știu că sacul nu mai este pe spatele meu? întrebă el.
   - Știi, pentru că nu mai simți greutatea sacului pe spatele tău, îi spuse cunoscutul.
   - Exact – așa este, așa știu că sunt un creștin, explică Sam. Și mai mult, eu cred ce spune Dumnezeu în Cuvântul Său sfânt: El L-a trimis pe Fiul Său preaiubit, pentru a muri pentru păcatele mele. Acum nu mai apasă pe inima mea poverile grele ale păcatelor mele. Domnul Isus a murit în locul meu și a îndepărtat pentru totdeauna toate păcatele mele. El mi-a dat în schimb bucurie și pace în inima mea.
Deci, fiindcă suntem socotiți neprihăniți, prin credință,
avem pace cu Dumnezeu, prin Domnul nostru Isus Hristos.
Romani 5.1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu