sâmbătă

Ce este rugăciunea?



Rugăciunea înseamnă:
Să-L rugăm pe Dumnezeu pentru ceva de care avem nevoie.

Dumnezeu spune:
Cheamă-Mă, şi-ţi voi răspunde; şi îţi voi vesti lucruri mari, lucruri ascunse, pe care nu le cunoşti.
Ieremia 33, versetul 3

Cheamă-Mă în ziua necazului, şi Eu te voi izbăvi, iar tu Mă vei proslăvi!
Psalm 50, versetul 5

Dacă ne mărturisim păcatele, El este credincios şi drept, ca să ne ierte păcatele şi să ne curăţească de orice nelegiuire.
1 Ioan 1, versetul 9

Rugăciunea înseamnă să venim în prezenţa lui Dumnezeu, ca să-L adorăm, să-i spunem că Îl iubim şi să-i mulţumim că EL L-a trimis pe Domnul Isus pentru noi.

Căci sfântul, atotputernicul şi atotştiutorul Dumnezeu este şi Tatăl nostru, dacă într-adevăr L-am primit în inimă pe Fiul Său, Domnul Isus Hristos, ca Mântuitorul nostru.

Rugăciunea înseamnă A LĂUDA şi A MULŢUMI.
Cuvântul lui Dumnezeu spune, că trebuie să-i mulţumim pentru toate lucrurile.
(1 Tesaloniceni 5, versetul 18)

Şi Pavel şi Sila au putut să-L laude şi să-L slăvească pe Dumnezeu, în ciuda durerilor şi a prizonieratului, şi El i-a ajutat într-un mod minunat.
(Faptele Apostolilor 16)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu