luni

Strigătul după ajutor



   Mulți copii sunt descurajați și triști și nu știu că numai Dumnezeu îi poate ajuta.
   Acești copii scriu, să spunem așa, în inimile lor o scrisoare sub forma unui strigăt de alarmă: „Eu sunt singur, nimeni nu mă iubește cu adevărat“ sau „Nu știu ce să mai fac. Viața mea nu are niciun sens. Mă simt inutil.“
   Ei se chinuiesc cu „scrisoarea“, în loc să o trimită la adresa corectă: Dumnezeu care i-a făcut și care îi iubește și are planul vieții lor. Dumnezeu așteaptă scrisoarea lor, căci El dorește să le dea răspuns și să-i ajute. Ar fi de fapt așa de ușor să pună adresa corectă pe „plic“ prin faptul că spun lui Dumnezeu: „Dumnezeule din cer, am nevoie de Tine, pentru că viața mea e așa de goală și așa de departe de Tine.“
   E foarte adevărat că noi prin păcatele noastre trăim departe de Dumnezeu. Dar El L-a trimis pe Fiul Său pe acest pământ pentru a-ți croi o cale spre El. Domnul Isus a plătit cu viața Lui, pentru ca drumul spre Dumnezeu să fie liber pentru tine! Vrei să mergi pe acest drum? Atunci trimite „scrisoarea“ la adresa corectă. Cel mai bine ar fi să faci acest lucru imediat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu