joi

Recunoscătorul Mihăiţă



   Mihăiţă a vut doar patru ani, când deodată a rămas paralizat. El stătea în pătucul său şi suferea dureri mari. Într-o dimineaţă, când mama lui a intrat în cameră, a strigat strălucind de fericire:
   - Ce bine că ai venit, mami! Tocmai am enumerat lucrurile pentru care putem să-I mulţumim astăzi Mântuitorului, dar degetele mele nu ajung. Avem astăzi aşa de multe de enumerat, încât avem nevoie şi de degetele tale.
   Mihăiţă a început imediat cu degetul mare:
   - Gândeşte-te, mami:
1) Am dormit aşa de bine.
2) N-am avut deloc dureri azi-noapte.
3) Astăzi este din nou o zi frumoasă.
4) Soarele străluceşte deja pe patul meu.
5) Mâna pot să o ridic iarăşi puţin.
6) Şi pot prinde cu mâna ursuleţul meu.
   Aşa a continuat şi curând au fost într-adevărat toate degeţelele enumerate. Atunci Mihai a împreunat mânuţele lui şi a mulţumit Mântuitorului său.


   „Doamne Dumnezeule, multe sunt minunile şi planurile Tale pentru mine: nimeni nu se poate asemăna cu Tine. Aş vrea să le vestesc şi să le trâmbiţez, dar numărul lor este prea mare, ca să le povestesc“ (Psalm 40.5).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu