marți

Anul cel mai bun



   Trei muncitori sezonieri din Italia s-au întâlnit pe drumul din Elveţia spre casă. Tocmai şi-au încheiat sezonul de muncă.
   - Acest an a fost cel mai bun, explică primul. Am fost chelner la hotel Imperial şi am câştigat o sumă frumoasă. Încă un astfel de an şi nu mai trebuie să muncesc ca chelner.
   Şi al doilea a putut relata despre un sezon bun.
   - Şi cum a fost al tău? s-au adresat cei doi către al treilea.
   - Eu am îngrijit la un hotel de un oaspete bolnav, care nu a vrut să stea în spital. Când i-a sosit sfârşitul, s-a tânguit: „Te rog, tinere, spune-mi un cuvânt de mângâiere, un cuvânt de speranţă!“ Am început să transpir; de încurcătură n-am putut spune niciun cuvânt. Atunci mi-am adus aminte că pe fundul valizei mele se mai afla Biblia mamei mele. I-am citit bărbatului câteva versete din ea, pe care mama mea le subliniase. Am ajuns şi la versetul: „Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede în El să nu piară, ci să aibă viaţa veşnică.“ Atunci muribundul şi-a ridicat mâinile şi a repetat fiecare cuvânt. Şi deodată a fost ca transformat. Teama sufletului său dispăruse deplin, iar faţa lui strălucea de bucurie. Cu greu a mai putut spune: „Îţi mulţumesc – acum am viaţă veşnică şi merg în cer la Isus.“ De când a avut loc această întâmplare citesc zilnic în Biblie. Astfel L-am găsit şi eu pe Isus ca Mântuitorul meu şi am devenit bucuros şi fericit. De aceea spun şi eu: Acest an a fost cel mai bun pentru mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu