duminică

Promisiunea



Conducătorul unei închisori relatează:
   Cu mai multe luni în urmă m-a vizitat un bărbat în haine bune, pe care abia l-aș fi recunoscut ca fiind unul dintre deținuții noștri de mai demult. El mi-a spus:
   „La câteva zile după eliberare m-am dus la una din marile firme din oraș, care scosese la concurs un post. Am fost prezentat șefului de personal și i-am arătat documentele mele, pe care le-a verificat cu mare atenție. Și apoi a venit întrebarea de care mă temeam:
   - Unde ați fost în ultimii trei ani?
   Inima îmi bătea cu putere, când am răspuns: În închisoare.
   - De ce ați fost pedepsit?
   - Din cauza înșelătoriei.
   - Cum puteți îndrăzni să spuneți acest lucru așa de deschis, când candidați aici la noi pentru un post?
   - Predicatorul mi-a pus pe inimă să spun întotdeauna adevărul, și i-am promis că așa voi face.
   - I-ați promis acelui om, a fost răspunsul, că veți fi în meseria dumneavoastră în continuare sincer? Și când i-am confirmat aceasta, domnul mi-a întins mâna și a spus:
   - Pentru că ați ținut această promisiune și ați spus adevărul, vreau să vă cred că o veți ține și pe cealaltă.
   Ceea ce fericește pe sute de oameni deabia după căutări de săptămâni întregi, eu am găsit din prima încercare, pentru că am spus adevărul.“

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu