duminică

Cea mai frumoasă zi din viaţa mea



   „Când am avut cincisprezece ani, L-am primit în credinţă pe Isus Hristos ca Salvatorul şi Împăciuitorul meu şi astfel am fost sigur de mântuirea mea veşnică. Acest lucru s-a întâmplat acum 25 de ani, dar nu am regretat niciodată ce am făcut atunci; nu, nici măcar o dată!
   Vă spun apăsat că ziua, în care m-am predat Domnului Isus, a fost cea mai frumoasă zi din viaţa mea. Atunci am început să fiu fericit şi în siguranţă, atunci am descoperit secretul vieţii.
   Vă doresc fiecăruia dintre voi un ochi limpede, o minte luminată, o inimă fericită şi curaj. Vă rog să cugetaţi astăzi, dacă nu ar trebui să-mi urmaţi exemplul de a veni cu vina voastră la Isus, pentru a-L ruga să v-o ia şi să vă cureţe de ea, pentru că vorbesc din proprie experienţă!

(Ch. H. Spurgeon)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu