miercuri

Păcate mici?



   - Mami, întrebă Lili, există şi păcate mici?
Mama răspunse:
   - În ochii noştri pot exista păcate care ne par a fi mai puţin mari. Dar în ochii lui Dumnezeu, păcatul este tot timpul păcat. Dar cum ai ajuns la această întrebare?
   - Când am venit astăzi de la şcoală, am văzut cum învăţătorul nostru a pierdut un mic pix. Robert a alergat pe ascuns, a ridicat pixul şi l-a lăsat să dispară în ghiozdanul lui. Apoi mi-a spus: „Uite ce pix frumos! Un asemenea pix mi-am dorit de mult.”
   „Dar Robert”, l-am certat eu, „acest pix îi aparţine învăţătorului nostru şi nu poţi să-l iei aşa simplu pentru tine. Aceasta este păcat.”
   „Ah, ce este aşa de grav”, spuse Robert. „Învăţătorul nostru poate să-şi cumpere oricând pixuri noi, chiar mai bune decât acesta. Să păstrezi acest pix mic şi ieftin poate să fie doar un mic păcat, dacă tot vorbeşti de păcat.”
   - Mamă, are Robert dreptate?
   - Nu, dragă, Robert nu are dreptate, răspunse mama. Apoi o întrebă pe Lili: Ce crezi tu, din ce motiv poate Dumnezeu să ne ierte toate păcatele noastre?
   - Pentru că Domnul Isus a murit la cruce, răspunse Lili.
   - Corect, accentuă mama. Dar acum spune-mi, dacă există un păcat care este prea mare pentru a putea să ne fie iertat.
   - Nu cred că există, spuse Lili.
   Şi mama întrebă mai departe:
   - Putem să-L rugăm pe Domnul Isus să ne ierte pe o altă cale păcatele noastre mici?
   Lili se gândi puţin, apoi răspunse:
   - Nu cred. Nu există o altă cale.
   - Aşa este, Lili, spuse mama, chiar dacă unele păcate par aşa de mici în ochii noştri, ca un lucru neînsemnat. Pentru cel mai mic păcat, Domnul Isus a trebuit să moară, pentru a-l şterge.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu