sâmbătă

Păstorul și mielul său


   - Eu știu că Domnul Isus a murit pentru mine și că El a purtat toate păcatele mele și le-a dat deoparte, dar mă tem adesea că L-aș putea părăsi sau pierde.
   Aceste cuvinte au fost rostite de o tânără către un evanghelist, care vestise vestea bună a mântuirii pentru păcătoșii pierduți.
   Evanghelistul a răspuns:
   - Cu siguranță, ai văzut o turmă de oi. Să presupunem că unul dintre miei fuge departe de turmă, iar păstorul îl caută și îl găsește. Atunci, ce crezi, va purta mielul păstorul la turmă sau păstorul va purta mielul?
   - Desigur, păstorul va duce mielul, a răspuns tânăra.
   - Ești tu păstorul? a întrebat mai departe evanghelistul.
   - Nu.
   - Deci, ești mielul. Deci, o oaie nu poate purta păstorul și să-l aducă înapoi la turmă, ci păstorul o poartă. Tot așa, Domnul Isus, bunul Păstor, te poartă pe tine prin toate pericolele și prin toate încercările spre cer.
   Tânăra a înțeles aceste scurte cuvinte și le-a pus la inimă. Acum se putea bucura cu adevărat, pentru că se știa în siguranță în brațele puternice ale bununlui Păstor.
   „Eu le dau viață veșnică, în veac nu vor pieri și nimeni nu le va smulge din mâna Mea.” (Ioan 10.28)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu