duminică

Frica de moarte

    Când aveam 10 ani, a murit bunicul meu. Atunci mi-am dat seama că viața are un sfârșit. Pe lângă o mare tristețe, am fost copleșit de un gol infinit care nu mă părăsea. În disperarea mea, am încercat mai târziu să îl umplu cu fumatul, drogurile și alcoolul. Eram nefericit, singur și îngrozit de moarte.

   Am auzit despre Isus Hristos într-o tabără de vacanță. Mi-am spus: "Aceasta este Persoana care mă poate elibera de temerile mele și de golul interior!". Dar, cum nu voiam să renunț la droguri, mi-am suprimat repede acest gând.

   La vârsta de 23 de ani, am ajuns în închisoare pentru trafic de droguri. Atunci am început să mă rog din nou. Am citit și Biblia, dar fără să înțeleg mare lucru. După ce am fost eliberat, Dumnezeu a condus în așa fel lucrurile că cineva m-a invitat la o biserică creștină. Ceea ce am auzit acolo din Biblie mi-a lovit conștiința. Mi-am dat seama imediat că eram un păcătos și că meritam pedeapsa veșnică. Dar apoi am aflat și cum aș putea fi eliberat din această situație teribilă: Tot ce trebuia să fac era să cred în Isus Hristos, că El a plătit datoria mea pe cruce! Și așa am făcut!

   Din acel moment, întreaga mea viață s-a schimbat. Am renunțat la alcool și droguri și mi-am căutat un loc de muncă decent. De asemenea, am cerut iertare celor cărora le făcusem rău. Astăzi Îl numesc pe Dumnezeu Tatăl meu. Știu că păcatele mele sunt iertate. Viața mea a primit un sens și nu mă mai tem de moarte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu