duminică

Eu văd ceea ce tu nu vezi!

    În copilărie, ne jucam adesea de-a „eu văd ceea ce tu nu vezi”. Un joc simplu de ghicit în care trebuie să ghicești ce vede cealaltă persoană pe baza unei culori. „Eu văd ceea ce tu nu vezi” - într-un anumit sens, acest lucru se aplică și la Dumnezeu, și la noi. Dumnezeu vede tot ceea ce se întâmplă pe pământ! El vede chiar și gândurile noastre. El vede mai mult decât noi, ne cunoaște mai bine decât noi înșine.

   Unii oameni se sperie la gândul acesta. Împăratul David, pe de altă parte, era extrem de recunoscător că Dumnezeu știe totul. De aceea s-a rugat: „Cercetează-mă, Dumnezeule, și cunoaște-mi inima! Încearcă-mă și cunoaște-mi gândurile! Vezi dacă sunt pe o cale rea și du-mă pe calea veșniciei!” (Psalmul 139.23,24).

   Pentru cei care sunt împăcați cu Dumnezeu, textul biblic de astăzi are o frumoasă continuare: „Căci Domnul Își întinde privirile peste tot pământul ca să sprijinească pe aceia a căror inimă este întreagă a Lui” (2 Cronici 16.9).

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu