duminică

Harta marină



   Bătrânul Robert făcea parte din paza ţărmului mării şi era cunoscut şi iubit de mulţi copii care-şi petreceau vacanţa la mare. Adesea stăteam în jurul lui şi ascultam fără răsuflare când ne istorisea întâmplări.
   Îmi aduc şi astăzi aminte de o întâmplare. Ca tânăr marinar, Robert a trecut printr-un grav accident de vapor, din care doar el şi un alt marinar au fost scăpaţi.
   Gânditor îşi duse mâna prin păr: „Vreau să vă explic cum a putut să se întâmple acest accident îngrozitor. Căpitanul nostru neglija uneori să se ghideze exact după harta marină. Ea era agăţată în cabina lui, dar el se considera aşa de iscusit, încât rareori se uita pe ea. Dar dacă ar fi făcut aceast lucru, nu am fi mers aşa de aproape de formaţiile de stânci ascunse sub suprafaţa apei. De o asemenea stâncă, vaporul nostru s-a zdrobit şi numai doi oameni am scăpat, toţi ceilalţi s-au înecat în mare. Dar această neglijenţă a căpitanului m-a învăţat pe mine o lecţie foarte importantă, pentru care Îi voi mulţumi Dumnezeului meu toată veşnicia. Am început să citesc Biblia pentru a şti unde voi petrece veşnicia. Noi toţi suntem călători spre veşnicie pe marea timpului, unde ne pândesc anumite pericole ascunse. Dar Dumnezeu ne-a dat Cuvântul Lui, care ne face atenţi la pericole, pentru a scăpa de ele.
   Mulţi oameni nu dau atenţie la «harta marină» a lui Dumnezeu şi mor pe neaşteptate şi se afundă în adâncimile pierzării veşnice.
   Cuvântul lui Dumnezeu a devenit pentru mine de mulţi ani un prieten de nedespărţit. El m-a condus la Domnul Isus care m-a salvat, iar de atunci Biblia este însoţitorul şi sfătuitorul meu permanent. Şi voi, copiilor, acceptaţi sfatul bătrânului marinar: credeţi Cuvântul preţios al lui Dumnezeu! Sufletul vostru va fi mântuit şi paşii voştri vor fi păziţi de cădere.“

Cuvântul Tău este o candelă pentru picioarele mele.
Psalm 119.105

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu