duminică

Bun rămas, mă duc la școală!



Dragii mei,
ieduți și miei,
azi mi-e mâna goală.
Bun rămas,
de-acum vă las
și mă duc la școală.

Ne-am jucat
și-am colindat
tot hotarul verde...
mâine-zi
cine-o mai fi
blând să vă dezmierde!

Când voi mai veni,
veți fi
capre și oițe,
veți avea
și voi așa
lână și cornițe...

Cât de greu
voi duce eu
despărțirea voastră,
cât mi-era
de drag așa
s-alergăm pe coastă...


Dar nici voi
nu mă uitați
când voi fi departe,
v-amintiți
și să-mi doriți
spor ușor
la carte.

Să fiu bun
și-ascultător
și curat în viață,
căci doresc
ca să trăiesc
Domnul cum mă-nvață.

Vreau să-nvăț mereu
să știu
tot,
cum pot mai bine,
lui Isus
să-i fiu supus
cum vrea El cu mine.

Bun Isus,
eu iată las
tot, și plec departe
de acum
pe noul drum
mâna Ta mă poarte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu