duminică

Curaj pentru mărturisire



   Irina, un copil fericit al lui Dumnezeu, făcea practică într-un cabinet medical. Dorința ei era ca și acolo să exprime prin cuvânt și umblare că aparține Domnului Isus.
   Ca angajata cea mai tânără îi cădea greu să depună mărturie verbală, clară pentru Domnul și Mântuitorul ei. De aceea se ruga tot mereu, ca Domnul să-i dăruiască într-o ocazie potrivită curajul și cuvintele necesare.
   Una din surorile medicale povestea adesea despre prietenul ei. Într-o zi îi puse Irinei întrebarea: „Tu nu ai niciun prieten?“ Atunci, Irina răspunse bucuroasă: „Ba da, și eu am un prieten, și anume pe cel mai bun care poate exista. Este Mântuitorul meu Isus Hristos, care mă iubește așa de mult, încât a murit pentru mine la cruce și care îmi stă tot timpul alături.“

Drag cititor, Îl ai și tu pe acest Prieten fidel?
Dacă Îl cunoști pe acest cel mai bun Prieten, atunci dorința ta va fi desigur să le spui prietenilor de la școală și colegilor de muncă despre El. Sau te rușinezi de acest prieten fidel?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu