vineri

Singurul Dumnezeu înțelept



   Un căpitan de treabă găsi într-o zi pe un tânăr marinar șezând într-un colț al navei, tremurând și palid la față, și refuzând să iasă de acolo, pentru că se temea de cârmaci.
   - Ei, ce ți-a făcut cârmaciul?
   - Mie nimic; dar mă tem pe bună dreptate de el. Am văzut azi dimineață cum a tăiat cu un cuțit o bucată de carne din brațul unui marinar și apoi a luat un fier înroșit și l-a ars îngrozitor de rău cu el.
   - A mai făcut și altceva?
   - L-a împușcat pe câinele nostru și l-a aruncat în apă. Este un om înfricoșător, și mă tem de el.
   - Acum ascultă-mă, spuse căpitanul. Câinele a turbat și l-a mușcat pe marinar; cârmaciul a salvat viața marinarului prin faptul că i-a tăiat o bucată din braț și i-a ars rana. Pentru a păstra viața ta și a mea, l-a omorât pe câine și l-a aruncat peste bord. Te mai temi acum de cârmaci?
   Băiatul s-a rușinat și a ieșit din acel colț al navei.

   Drag cititor, poate și ție ți se par durerile, pe care ți le trimite Dumnezeu, ca niște grozăvii. O, atunci ieși din cotlonul gândurilor tale greșite și a îndoielii în bunătatea lui Dumnezeu! Gândește-te că Dumnezeu este singur înțelept și că gândurile Sale cu privire la noi sunt gânduri de mântuire și de pace.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu