luni

Și tu ești invitat



Ce faci, când ești invitat la o sărbătoare? Te bucuri, te pregătești și mergi. Ai fi prost să nu mergi. Domnul Isus ne invită pe toți cu cuvintele: „Veniți la Mine!“ Sărbătoarea Lui este minunată. Dar mulți oameni ezită, așteaptă și... nu merg. Ce păcat pentru ei! Ei Îl jignesc astfel pe Domnul. Ar trebui să accepți neapărat invitația!

Un om a invitat pe mulți oaspeți la o mâncare bună. Înainte de cină a trimis pe robii săi la oameni să le spună: „Veniți, toate sunt gata!“ Dar toți oamenii au avut o scuză.
Primul om a spus: „Am un ogor și trebuie să văd de el. Te rog scuză-mă...“
Un altul a spus: „Am cumpărat cinci perechi de boi și vreau să ar cu ei. Te rog scuză-mă.“
Un altul: „M-am căsătorit de curând și nu pot veni.“
Robii s-a întors și i-au spus stăpânului lor.
Atunci el s-a supărat și a poruncit robilor: „Duceți-vă imediat în piețe și pe străzile cetății și aduceți pe săraci, șchiopi și orbi.“
Robii au făcut acest lucru și apoi au spus: „Stăpâne, mai sunt locuri goale.“
Atunci stăpânul le-a spus: „Duceți-vă la răspântiile drumurilor și chemați la nuntă pe toți aceia pe care-i veți găsi.
Vă spun: Nunta este gata; dar cei poftiți n-au fost vrednici de ea.“

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu