duminică

Haina indianului



   Doi prieteni, un indian şi un alb, au fost convinşi de starea lor păcătoasă, când au auzit mesajul unui evanghelist.
   Indianul a înţeles imediat harul care i s-a oferit, în timp ce albul era chinuit de deznădejde din cauza păcatelor sale. Albul i-a împărtăşit prietenului său deznădejdea sa. Acesta i-a povestit următoarea pildă (se ştie că indienii folosesc cu plăcere imagini):
   - Fratele meu, ascultă povestea pe care ţi-o voi istorisi:
   Era un prinţ foarte bogat şi darnic. El ţi-a promis ţie o haină nouă. Dar în loc să o accepţi imediat, te-ai uitat la haina pe care o purtai şi ai spus: „Nu ştiu dacă pot să accept oferta dumneavoastră; haina mea nu este aşa de rea şi cred că o pot purta încă un timp.“
   Apoi prinţul mi-a oferit şi mie haina. M-am uitat la haina mea veche şi am spus: „Nu mai este bună de nimic.“ Am aruncat-o jos şi am îmbrăcat haina nouă a prinţului.
   - Frate, fă ca mine. Tu încerci să ţii la dreptatea ta proprie. Nu te poţi decide să te laşi de ea. Îţi spun că nu are nicio valoare. Eliberează-te de ea şi îmbracă haina dreptăţii, pe care ţi-o oferă gratuit Domnul Isus Hristos!
   Convins de cuvintele prietenului său, albul a primit mântuirea prin credinţa în Hristos, iar inima lui s-a umplut de bucurie, pace şi mulţumire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu