joi

Credinţă fără pocăinţă?



   Un misionar din Ceylon (mare insulă în Oceanul Indian) ne-a relatat despre o discuţie pe care a avut-o după o evanghelizare cu mai mulţi băştinaşi.

- Credeţi tot ceea ce v-am prezentat?
- Da, răsună răspunsul unanim.
- Credeţi că Biblia este Cuvântul lui Dumnezeu?
- Da!
- Credeţi că Dumnezeu a trimis în lume pe Fiul Său, pentru a salva păcătoşii pierduţi?
- Da!
- Credeţi că Domnul Isus este gata să vă mântuiască şi pe voi?
- O, da!
- Vreţi deci să-L primiţi ca Mântuitor şi Domn al vostru?
- Da, vrem!

   „Dar când le-am prezentat şi calea în urmarea Domnului Isus şi i-am întrebat dacă sunt gata să-şi schimbe întregul lor comportament, a domnit o linişte apăsătoare.”

- Trebuie să încetaţi să minţiţi! le-am cerut eu.
Atunci, pe feţele lor brune s-a ivit un zâmbet.
- Asta nu putem.
- Dar voi nu puteţi sluji singurului Dumnezeu adevărat şi în acelaşi timp să minţiţi şi să furaţi, să vă certaţi şi să vă înşelaţi unii pe alţii. Sunteţi într-adevăr gata să condamnaţi toate aceste lucruri şi să nu le mai practicaţi, pentru ca Domnul Isus să vă poată salva?

   Nu erau gata pentru aceasta. Li se cerea prea mult. Şi totuşi, mai înainte afirmaseră solemn cu toţii că ei cred.
   Şi în ţara noastră sunt mulţi oameni care doresc să fie mântuiţi. Dar ei resping renunţarea la viaţa lor păcătoasă. Dumnezeu aşteaptă o întoarcere deplină la El, o schimbare de mentalitate, aşteaptă pocăinţă. Cuvântul Său spune: Pocăiţi-vă şi credeţi în Domnul Isus Hristos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu