vineri

Maria, rază de soare



   Maria era întotdeauna aşa de veselă şi cu chef de cântat, încât puteai să o numeşti pe bună dreptate „Maria, rază de soare”. Ea avea mult de lucru cu căratul apei, cu spălatul, cu curăţatul, cu încălzirea sobelor, cu gătitul şi alte munci asemănătoare, dar orice altă muncă suplimentară părea să o facă mai veselă.
   Odată a fost întrebată:
   - De ce eşti întotdeauna aşa de veselă, Maria? Când îţi vede cineva faţa ta veselă şi te aude cântând, crede că tocmai ai avut parte de o mare fericire.
   - Da, răspunse Maria, chiar am avut parte de o mare fericire! Eu L-am cunoscut pe Domnul Isus. Acum pot fi fericită în toate zilele şi să-mi fac munca pentru El şi cu El. Când trebuie să fac curat în casă, Îl aud spunând:
   „Maria, fă pentru Mine!”
   Când trebuie să pun masa, este pentru mine ca şi când Mântuitorul ar fi invitat şi pot să aranjez totul pentru El, iar când am de avut grijă de copii, atunci îmi vine în minte Cuvântul Său:
   „Paşte mieluşeii Mei!”
   Mai demult am făcut totul, pentru că a trebuit; dar acum fac totul cu inima fericită pentru Mântuitorul meu, şi de aceea merge totul aşa de bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu