miercuri

Albumul



   Când am dat examenul de bacalaureat şi ne-am întâlnit la sărbătoarea obişnuită de rămas bun în Bloomfield (SUA), un album de fotografii a trecut din mână în mână. L-am întocmit împreună în ultimele zile de şcoală special pentru această oră de despărţire. Cuprindea pe fiecare pagină sub fotografie şi câteva observaţii mai mult sau mai puţin originale despre persoana şi comportamentul fiecărui elev în timpul anilor de frecventare a şcolii. Unele notaţii erau foarte la subiect şi foarte comice, încât se auzea mereu câte un râset zgomotos când unul dintre colegii de clasă sau unul dintre mulţii invitaţi citeau textul.
   Pe una dintre paginile albumului era şi o fotografie a colegului nostru de şcoală David K. din Cl. în New-Jersey. Dedesubt de fotografia lui, un alt elev a scris următoarele rânduri:
„Prin mărturia şi comportarea exemplară a colegului meu de şcoală David K. ca şi creştin am fost condus la Domnul Isus (semnătură).”
   S-ar putea scrie şi despre tine aşa ceva?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu