marți

Numele meu se află pe listă!



   De câtva timp, fiica mea a participat la un concurs de desen. Astăzi a năvălit în biroul meu şi mi-a arătat mândră scrisoarea pe care tocmai o primise: „Tată, numele meu se află pe listă! Am primit un premiu!” Nu exista nicio îndoială, pentru că am văzut numele ei pe lista câştigătorilor.
   Fiul meu, dimpotrivă, la un concurs de sport nu a obţinut punctele necesare pentru un premiu. Numele lui nu a apărut pe lista câştigătorilor care s-a făcut publică pe internet.

   În cer există de asemenea o listă cu nume, şi anume în Cartea vieţii. Dumnezeu Însuşi notează şi actualizează această listă. Pentru a fi notat acolo, nu trebuie să fii mai bun decât alţii. Capacităţi omeneşti ca inteligenţa, priceperea sau puterea nu aduc niciun avantaj. Este suficient să crezi în Isus Hristos şi să-L accepţi pe El ca Mântuitor personal. Biblia mă asigură pe mine şi te asigură şi pe tine: „Cine crede în Fiul are viaţa veşnică” (Ioan 3.36).
   Această expresie clară îmi dă siguranţă. Pentru că Isus Hristos a murit la cruce pentru păcatele mele, numele meu este scris în ceruri. De acest lucru mă bucur enorm. Când diavolul vrea să semene îndoială în inima mea, îmi amintesc că Dumnezeu nu poate să mintă. Fiul lui Dumnezeu spune în Ioan 10.28: „Eu le dau viaţa veşnică, în veac nu vor pieri...”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu