sâmbătă

Cearșaful alb


Teodor a părăsit foarte devreme casa părintească, pentru a putea să se bucure de „libertatea sa”. Părinții săi credincioși au fost triști, dar ei se rugau zilnic pentru el și își doreau din inimă ca el să revină acasă.

Au trecut mulți ani de atunci. Teodor a avut parte de multe dezamăgiri. El s-a încurcat tot mai mult în păcat și a devenit foarte nefericit. Acum ar fi dorit mult să se întoarcă la siguranța casei părintești, la tata și la mama. Dar s-a gândit așa: „Am mers prea departe! Trebuie să rămân aici unde sunt! Este imposibil ca părinții mei să mă mai iubească! Cu siguranță, nu sunt binevenit acasă!”

Într-un final a decis totuși să scrie o scurtă scrisoare acasă:

„Dragi părinți!
Doresc mult să mă întorc acasă. Vinerea viitoare după-masa voi trece cu trenul pe lângă casă. Dacă îmi permiteți să vin acasă, vă rog să agățați un cearșaf alb de frânghia de rufe ca semn că mă primiți. – Teodor”

Când trenul a trecut prin micuțul sat și pe lângă casa părintească, Teodor stătea foarte agitat la fereastră. Ce va vedea? – Acum se vedea casa părintească! Dar nu putea înțelege: nu doar un cearșaf era agățat, toată frânghia de rufe era plină de cearșafuri albe! Ce dovadă mare că el era binevenit în casa părintească!

Biblia relatează în Luca 15 de asemenea despre un „fiu pierdut”, care s-a întors. Acolo este scris:
„Când era încă departe, tatăl său l-a văzut și i s-a făcut milă de el, a alergat de a căzut pe gâtul lui și l-a sărutat mult” (Luca 15.20).

Te-ai întors și tu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu