luni

Eu vreau să merg pe drumul meu!

 

   Suzi a fost pentru prima dată la o școală duminicală. Venind spre casă, ea a înțeles ceea ce a auzit acolo. Când familia ei se afla la masă, micuța l-a întrebat pe tatăl ei:

   - Îl iubești și tu pe Mântuitorul?

   Dar tatăl nu dorea să asculte de Dumnezeu și de Cuvântul Său, de aceea a răspuns nemulțumit:

   - Despre aceste lucruri poți vorbi cu mama sau cu mătușa ta Beti.

   - Nu, a răspuns Suzi, învățătorul de la școala duminicală spune că toți oamenii care cred în Domnul Isus sunt mântuiți. Spune, tată, Îl iubești și tu pe Domnul Isus?

   Supărat, tatăl a răspuns:

   - Dacă vrei, du-te pe drumul mamei și al mătușii tale, dar pe mine lasă-mă în pace! Eu vreau să merg pe drumul meu!

   Micuța fată l-a privit pe tatăl ei foarte nedumerită. Mai întâi a tăcut și s-a gândit. După aceea l-a întrebat:

   - Tată, pe ce drum mergi tu?

   Aceste cuvinte au atins inima tatălui. El a început să se gândească: „Pe ce drum merg eu?” Întrebarea nu l-a lăsat în pace și l-a constrâns să se pună pe genunchi. Când s-a ridicat, știa pe ce drum se află. Nu pe un drum lat care să ducă la pierzare, ci pe unul îngust care duce în cer.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu