miercuri

Peste cinci ani

 

   Tocmai luasem loc în avionul care urma să zboare spre Chicago și îmi pusesem centura, când un om de afaceri de vârstă mijlocie s-a așezat pe locul liber de lângă mine. În timpul zborului am încercat să aduc în discuție și lucrurile veșnice.

   - O, da, eu consider că religia este un lucru important, mi-a spus acel om. Când eram copil, mergeam în fiecare duminică la școala duminicală.

   - Sunteți un creștin născut din nou, aveți viață din Dumnezeu? l-am întrebat eu.

   A răspuns ezitând:

   - Nu pot să spun, de fapt, nimic. Sunt așa de împovărat profesional, încât nu-mi rămâne timp să cuget la aceste lucruri. Apoi mi-a povestit despre o mare companie, care avea multe filiale în alte țări și al cărei președinte era el.

    - Credeți că lucrurile de afaceri sunt mai importante decât cele divine, veșnice? l-am întrebat eu.

   Puțin jenat și reticent a spus:

   - Știți, lupta vieții este dură. Dar... El și-a dres glasul și a spus: Intenționez să mă pensionez peste cinci ani. Atunci îmi voi pune viața în ordine cu Dumnezeu. Acum pur și simplu nu am timp pentru astfel de lucruri.

   După ce am aterizat, drumurile noastre s-au despărțit. Omul de afaceri vroia să zboare mai departe la Los-Angeles. Nu trecuse nici măcar o oră, când am auzit de o nenorocire îngrozitoare. La start, avionul însoțitorului meu de călătorie luase foc și toți pasagerii au murit.

   Cât de groaznic este să cazi neîmpăcat cu Dumnezeu în mâinile Dumnezeului celui viu! Acest om de afaceri vroia să mai aștepte cinci ani, dar nu i-au mai fost acordate nici măcar cinci ore. Ce atenționare pentru oricine care nu a venit ca păcătos pierdut la Domnul Isus, pentru a primi mântuire, iertare și viață veșnică! Nimeni nu poate dispune de următoarea bătaie de puls. Oricare dintre ele poate fi ultima!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu