miercuri

În Cartea vieții

 

   Într-o dimineață de luni, un șofer credincios care prelua marfă de la gară a certificat primirea unor mărfuri cu numele său. Când a făcut acest lucru, funcționarul de la calea ferată care îi solicitase semnătura a spus:

   - Deci, acum aveți numele într-o carte bună.

   - Numele meu se află într-o carte incomparabil mai valoroasă decât aceasta, a răspuns șoferul.

   - Într-o carte bancară? a întrebat funcționarul.

   - Nu, într-o carte și mai bună!

   - Ce carte ar putea fi aceea? a vrut să știe funcționarul.

   - Numele meu este în Cartea Vieții, a răspuns șoferul.

   - De unde știți aceasta? a întrebat un al doilea șofer care li s-a alăturat. Ați văzut-o personal?

   - Nu. Dar nici nu este necesar. Altcineva a văzut-o și mi-a spus. Și aceasta îmi este de ajuns, pentru că mă pot baza pe El, a fost răspunsul simplu al șoferului.

   Apoi a adăugat: "Însuși Duhul adeverește împreună cu duhul nostru că suntem copii ai lui Dumnezeu."

 

   Ai și tu certitudinea că ești un copil al lui Dumnezeu și că numele tău este scris în Cartea vieții?

   Te rugăm să citești Romani 8, versetele 14-17 și Apocalipsa 20, versetele 11-15.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu