marți

În noaptea asta



În noaptea asta când coboară
tăcerea albă-n fulgi de nea,
Isus iubit, întâia oară
Eu Îşi predau inima mea.
Ştiu c-ai venit demult, pe lume
şi vii în orice an şi-acum
s-aduci la oameni bucurie
şi să-i îndrepţi pe bunul drum.
Să-ndrepţi pe-acei ce fac păcate,
ca să se-abată de la rău,
să se iubească şi s-asculte,
Isuse bun, de glasul Tău.
Ştiu că la cei ce Te ascultă
mergând pe urma Ta mereu
le faci viaţa fericită
şi-i izbăveşti din orice greu...
Şi văd ce bun eşti Tu, Isuse,
de-aceea iată şi eu vin,
Te rog să mă primeşti la Tine
şi-mi vino-n inimă deplin.
Fă-mi sufletul să Te asculte,
fă-mi cugetul mereu curat,
fă-mi paşii mei să-mi umble numai
pe drumul Tău adevărat.
Să-mi fiu în orice zi, Isuse,
prin vorba mea, prin tot ce fac,
în orice loc întotdeauna
cum Tu mă vrei, căci vreau să-Ţi plac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu