luni

Stăpâne, vreau să Te urmez!



   Suntem în America într-o piaţă de sclavi. Un bărbat negru urma să fie vândut la licitaţie ca sclav. Negustorul spera să ia pe el un preţ bun. Printre cumpărători se număra şi un străin care părea decis să-l cumpere. Ce soartă crudă pentru un sclav să fie cumpărat de un străin! Aceasta însemna să meargă în altă ţară, departe de casă şi de familie...
   Licitaţia începu. Străinul care licita, oferea mereu cel mai mult. Sclavul se nelinişti şi începu să strige:
   - Nu mă cumpăraţi! Mă auziţi? Nu vreau să mă cumpăraţi!
   Fără a ţine cont de cuvintele lui, străinul continuă să liciteze.
   - N-am să vă slujesc niciodată şi n-am să mă supun, strigă sclavul din ce în ce mai nervos.
   Netulburat, străinul continuă licitaţia ca şi cum nimic nu s-ar fi întâmplat.
   - Dacă mă cumpăraţi, am să vă omor, strigă sclavul disperat.
   Licitaţia se încheie. Sclavul a fost în sfârşit cumpărat de străin. Spectatorii aşteptau cu sufletul la gură să vadă ce se va întâmpla... Noul stăpân se îndreptă spre sclav şi înainte ca acesta din urmă să aibă timp să spună ceva sau să facă ceva, străinul îi desfăcu lanţul spunându-i:
   - Te-am cumpărat ca să fii liber. Tu nu eşti sclavul meu. Nu trebuie să mă urmezi. Du-te la familia ta şi bucură-te de soţia şi de copiii tăi!
   Lacrimi calde se prelingeau încet pe obrajii sclavului:
   - Stăpâne, vreau să te urmez, vreau să te servesc, fă din mine ce vrei tu!

   „Eşti un om liber“ - aşa spune Domnul Isus celui răscumpărat din sclavia păcatului prin sângele Lui preţios vărsat la crucea de la Golgota.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu