duminică

Dumnezeu vede totul



   Doi băiețași discutau despre Dumnezeu. Unul dintre ei zise:
   - Mie nu-mi place că Dumnezeu vede totul. Nu vreau să mă vadă când mă port urât.
   Celălalt îi răspunse:
   - Mie, în schimb, îmi place că Dumnezeu vede totul, pentru că, văzându-mă în pericol, mă poate ajuta.

   Copii, oare care dintre ei are dreptate?
   Ochii Domnului sunt pretutindeni, zice Biblia, și-i văd și pe cei răi, și pe cei buni. Dar nici asta nu este încă totul. Ochii Lui ne pătrund până și gândurile, văd dacă Îl iubim sau nu. Ei văd prin întuneric tot atât de bine ca și la lumina zilei. Ei văd oriunde.
   Noi săvârșim multe fapte urâte, pe care am vrea să nu le vadă Dumnezeu. Primii oameni, Adam și Eva, nu și-au putut ascunde de El păcatul; nici Cain n-a putut ascunde de El uciderea fratelui său Abel. Chiar din primele pagini ale Bibliei aflăm că Dumnezeu este Atotvăzător. Dumnezeu Se află pretutindeni și este cu neputință să te ascunzi de El, căci este Atotvăzător și Atotștiutor. Ce putem face noi atunci cu faptele noastre rele? Cum să le ascundem de Dumnezeu? Numai Dumnezeu ne poate feri de mânia Lui, atunci când Îl rugăm să ne ierte păcatele în Numele lui Isus Hristos, Fiul lui Dumnezeu, care a luat asupra Lui păcatele tuturor oamenilor care cred în El.
   Când Îl rugăm astfel, Dumnezeu nu ne vede păcatele, ci Îl vede doar pe Fiul Lui cel fără de păcat. De aceea, când săvârșim fără voia noastră o faptă urâtă, trebuie să-I cerem fără întârziere iertare Domnului în Numele lui Isus Hristos și atunci ochiul Lui atotvăzător nu ne va înfricoșa. Hristos a suferit pentru ispășirea păcatelor noastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu