vineri

Lupta unei iepuroaice

   Un bunic istorisea: Ceea ce vă voi spune, s-a întâmplat cu aproximativ douăzeci de ani în urmă, când a trebuit să merg într-o dimineaţă într-un sat învecinat, iar drumul meu trecea peste un câmp mare. Atunci am văzut cum un iepure făcea mişcări ciudate pe câmp: mai întâi a alergat înainte, apoi şi-a schimbat brusc direcţia, a alergat un timp la stânga, apoi la dreapta, iar la final a alergat permanent în cercuri mari. Deodată a rămas pe loc, s-a uitat în sus, pentru ca imediat să înceapă iarăşi să alerge. Ce se întâmplase? Am devenit curios. Când m-am uitat în sus, am văzut un corb mare, care zbura la o înălţime joasă.
   În ghearele lui se afla un pui de iepure. Acum am înţeles totul. Acolo jos pe câmp: o iepuroaică în teama morţii, acolo sus în ghearele corbului: puiul de iepure.
   Ori că iepurele cel mic era prea agitat pentru corb, ori că iepurele i-a devenit păsării prea greu, cert este că pasărea căuta un loc de aterizare pe câmp, pentru a putea omorî şi mânca prada. Însă iepuroaica nu permitea acest lucru. Totdeauna când corbul încerca să aterizeze, iepuroaica alerga în direcţia locului de aterizare. Probabil, pasărea nu dorea să se lupte cu iepuroaica hotărâtă pentru orice, şi astfel se rotea peste câmp. Iarăşi a vrut să aterizeze, dar iepuroaica a fost deja acolo. Imediat după aceea prada i-a fost prea grea păsării, şi astfel lăsă animalul tânăr să cadă pe pământ. Era salvat!
   Eu am fost martorul acestei întâmplări palpitante.
   Aşa ceva, desigur, nu vezi în fiecare zi.
   Până aici această istorisire. Nu ţi-a fost şi ţie teamă că iepuroaica nu îşi va recăpăta puiul? Această întâmplare a avut un sfârşit fericit.
   Viaţa iepuraşului a fost într-un mare pericol. Ce bine, că mama lui, din dragoste pentru puiul ei, a alergat aşa de mult timp neobosită încoace şi încolo, până când a fost salvat!
   Poate şi tu ai rude dragi, care sunt prinse în puterea diavolului şi a păcatului şi se află în pericol să meargă în pierzare. Nu obosi să te rogi pentru ele până când duşmanul îşi va lăsa prada şi ei vor fi în siguranţă veşnică la Domnul Isus.

Stăruiţi în rugăciune. Romani 12.12

Mare putere are rugăciunea fierbinte a celui neprihănit. Iacov 5.16


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu