sâmbătă

Nicoleta visează



„Când voi fi mare, mă voi căsători poate cu un prinț!“ spune visătoare Nicoleta.
„Atunci voi fi o prințesă bogată și voi avea o mulțime de lucruri frumoase: un palat, mașini, servitori, copii. Voi călători mult și voi participa la inaugurări și alte serbări.“
„Nu îmi va rămâne mult timp pentru copiii mei, dar ei vor avea îngrijitoare amabile!“
„Nu ești foarte modestă!“ o întrerupe Eugen. Sora lui îl enervează.
„Astăzi vrem să ne jucăm de-a împăratul și împărăteasa. Dar mai târziu ar fi mult mai bine și mai simplu, dacă ai avea un soț drăguț, așa unul ca tata. Nu crezi? În orice caz eu doresc să am o soție drăguță, una ca mama. Ei își iau timp pentru noi. Și de aceea, noi toți suntem fericiți.“
„Știi, Nicoleta, prințesele nu sunt totdeauna cele mai fericite femei! Și oamenii care îi imită pe cei bogați și trăiesc pe picior mare... sunt săraci! Ah, dacă ar vrea să urmeze sfatul bun pe care l-am găsit în Biblie! Se află în cartea Iov, capitolul 22, versetele 21-25:
«Împrietenește-te dar cu Dumnezeu și vei avea pace; te vei bucura astfel iarăși de fericire. ...pune-ți la inimă cuvintele Lui. ...Și atunci Cel Atotputernic va fi aurul tău, argintul tău, bogăția ta.»“

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu