duminică

Viaţă schimbată



   Era într-un orfelinat de fete. Un evanghelist vestise mai multe zile Vestea Bună despre dragostea lui Dumnezeu pentru păcătoşii pierduţi. Dumnezeu a binecuvântat Cuvântul Său. Multe fete au recunoscut credinţa lor în Domnul Isus. Viaţa lor schimbată dovedea că mărturisirea lor era sinceră.
   O fetiţă, a cărei faţă strălucea tot timpul, a fost întrebată după doi ani, dacă este mântuită.
   - O, da, răspunse ea imediat.
   - De unde ştii că eşti mântuită?
   - Pentru că sunt aşa de fericită, răspunse fata.
   - Eşti mântuită, pentru că eşti aşa de fericită? a fost întrebată în continuare.
   - O, nu, a fost răspunsul ei hotărât, sunt mântuită, pentru că Domnul Isus a murit pentru păcatele mele, de aceea sunt aşa de fericită.
   O altă fată, Luci, spuse:
   - Viaţa mea s-a schimbat pe deplin de când cred în Domnul Isus ca Mântuitorul şi Salvatorul meu. Înainte eram adesea neascultătoare. Astăzi îmi face bucurie să fiu ascultătoare.
   - Multe s-au schimbat la noi în bine, spuse Ana, suntem mult mai amabile între noi ca mai înainte. Aveam tot mereu de luptat cu toanele mele, dar acum Îl rog pe Domnul Isus să mă ajute să înving toate acestea.
   O altă fată a povestit că devenea mereu mânioasă şi rea, când nu putea să-şi rezolve singură temele de casă. Dar acum, Domnul Isus o ajută să stea liniştită, să se gândească şi deodată nu mai este greu să-şi rezolve temele.
   Cât de adevărate sunt cuvintele din Proverbe 8.17-21:
         „Eu iubesc pe cei ce mă iubesc,
         şi cei ce mă caută cu tot dinadinsul mă găsesc.
         Cu mine sunt bogăţia şi slava,
         avuţiile trainice şi dreptatea.
         Rodul meu este mai bun decât aurul cel mai curat
         şi venitul meu întrece argintul cel mai ales.
         Eu umblu pe calea nevinovăţiei,
         pe mijlocul cărărilor neprihănirii,
         ca să dau o adevărată moştenire celor ce mă iubesc
şi să le umplu vistieriile.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu