joi

Ferice de cei ce n-au văzut şi au crezut


   - Eu cred numai ce înţeleg, a spus un tânăr sigur de sine prietenilor lui, cu care şedea la masă într-un restaurant.
   Toţi au fost de acord cu el.
   - Domnii mei, a intervenit în discuţie un călător, dacă v-am înţeles bine, dumneavoastră credeţi numai ceea ce înţelegeţi?
   - Aşa este, au spus ei.
   - Ei bine, a continuat călătorul, azi de dimineaţă am văzut în călătoria mea gâşte care mâncau iarbă. Credeţi lucrul acesta?
   - Desigur.
   - De asemenea am văzut porci care mâncau iarbă. Credeţi lucrul acesta?
   - Bineînţeles.
   - Am văzut însă şi oi şi vaci care mâncau iarbă. Credeţi lucrul acesta?
   - Desigur.
   - Bine! Dar iarba, pe care au mâncat-o aceste animale, s-a transformat prin mistuire la gâşte în pene, la porci în păr aspru şi scurt, în lână la oi şi în păr la vaci. Credeţi acest lucru, domnii mei?
   Ruşinaţi, ei n-au mai ştiut ce să spună.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu