sâmbătă

Un misionar povesteşte


   Mă gândesc cu drag la un mic băiat negru care venea regulat la şcoala duminicală. El dorea aşa de mult să audă despre Domnul Isus, Prietenul copiilor, şi de asemenea să devină oiţa Sa. Ştiam că acest băiat avea acasă multe greutăţi din cauză că venea la şcoala duminicală, pentru că tatăl său era un duşman al Evangheliei şi îl pedepsea pe băiat foarte tare ori de câte ori se întorcea de la şcoala duminicală.
   Într-o duminică, micuţul negru şedea ca de obicei lângă ceilalţi copii în faţa mea. El mă privea trist cu ochii săi mari şi negri. Atunci l-am întrebat ce s-a întâmplat. Mi-a răspuns că se gândeşte la pedeapsa pe care o va primi, când va ajunge acasă de la şcoala duminicală.
   Duminica următoare, băiatul a apărut la şcoala duminicală. Faţa îi era foarte umflată, iar ochii îi erau plini de lacrimi. A durat un timp până s-a liniştit şi am putut să vorbesc cu el. La întrebarea mea mi-a explicat că l-a rugat pe tatăl său să-i dea loviturile înainte de a veni la şcoala duminicală, pentru că altfel trebuia să se gândească permanent în timpul şcolii duminicale ce îl va aştepta acasă şi nu putea asculta suficient de atent la ce se spunea despre Domnul Isus.
   Trei luni de zile i-a mers astfel micuţului băiat negru. Duminică de duminică îşi primea bătaia, pentru că venea la şcoala duminicală. Cât de mult dorea să fie în locul unde putea asculta Cuvântul lui Dumnezeu!
   Şi apoi – îmi aduc aminte foarte exact de acea duminică – băiatul l-a adus pe tatăl său la şcoala duminicală! Acesta a fost, desigur, biruit de statornicia fiului său şi de dragostea acestuia faţă de Domnul Isus.
   Începând de atunci a vrut şi acest bărbat dur să audă despre Mântuitorul şi să devină fericit. Faptul că dorinţa lui a fost luată cu seriozitate se putea vedea prin aceea că, aşa ca alţi vizitatori ai şcolii duminicale, avea tot timpul o tablă şi ceva de scris la el, pentru ca să-şi poată nota ceea ce era mai important din ce se spunea acolo şi astfel să poată reţine. Sunt sigur că Dumnezeu i-a dăruit şi acestui bărbat mântuire şi pace.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu