sâmbătă

Ele aud glasul Meu


   De ceva timp am vizitat pe o insulă un centru de detenţie. Ghidul nostru ne-a arătat clădirile în care lucrau deţinuţii. Am trecut şi pe lângă o şură în care erau adăpostite mai mult de două sute de oi. La uşa şurii am vorbit cu un deţinut tânăr. El ne-a spus că unul dintre miei îşi rupsese piciorul şi trebuia să fie sacrificat. Dar l-a întrebat pe proprietarul turmei dacă îi poate dărui animalul. S-a preocupat mult de piciorul rupt şi a luat în grija sa pe animalul care nu mai putea să urmeze turma. Zi de zi îi aducea mielului hrană şi apă proapătă şi îl mângâia. După aproximativ patru săptămâni, animalul a început să stea singur pe picioare şi să alerge cu precauţie. Puţin timp mai târziu aproape nu se mai vedea nimic din rana gravă.
   - Ne puteţi arăta acest animal? l-am întrebat noi pe tânărul bărbat. Nu ne puteam imagina că îşi va găsi mielul printre acele multe animale care arătau toate la fel. Dar tânărul bărbat l-a strigat o singură dată pe nume, şi imediat mielul a apărut din colţul cel mai îndepărtat, şi-a făcut loc prin întreaga turmă şi s-a lăsat mângâiat.

   Domnul nostru, Isus Hristos, a făcut mult mai mult pentru noi. El Şi-a dat viaţa Sa pentru noi pentru a ne mântui. Îi suntem mulţumitori? Noi Îi cunoaştem glasul. Îl auzim şi Îl urmăm?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu