luni

Medicamentul greșit



   „Copila dumneavoastră este grav bolnavă“, a spus medicul, a luat o sticluță cu medicamente din geantă și i-a dat-o mamei. „Este singurul medicament care o poate ajuta pe fiica dumneavoastră, dar trebuie să i-l dați toată noaptea, exact după prescripții!“ Medicul a revenit a doua zi dimineața. Mama l-a condus plângând la patul copilei ei. Medicul a observat îngrozit că fetița murise. A privit câtva timp copila moartă, apoi a privit în cameră. Atunci a văzut pe noptieră medicamentul prescris de el; nu-i venea să creadă: era neatins! S-a întors spre mamă: „Nu ați înțeles ce v-am spus aseară? Nu am spus destul de clar că trebuie să i-l dați fiicei dumneavoastră conform prescripțiilor? Acesta ar fi salvat cu siguranță viața fiicei dumneavoastră.“ Mama a răspuns plângând: „Ah, după ce ați plecat, a venit vecina noastră. Ea mi-a povestit că și fiica ei a avut această boală și că are un medicament care ajută foarte bine. Astfel am luat acel medicament și am dat deoparte medicamentul dumneavoastră. Dacă aș fi ascultat de sfatul dumneavoastră!“ Medicul a părăsit tăcut și cu inima îndurerată casa. Ce nebunie! Singurul medicament care putea ajuta cu siguranță nu a fost luat!

   Domnul Isus este adevăratul Medic trimis de Dumnezeu, care Și-a dat chiar viața, sângele Său pentru a ne scăpa de „boala păcatului“. Nu ascultați de șoaptele înșelătoare ale diavolului, ci ascultați și credeți cuvintele celui mai mare Medic și veți fi vindecați!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu