luni

Verificarea


   Un băiat de vreo treisprezece ani, iute și cu privirea ageră, a intrat într-un magazin și i-a cerut voie proprietarului să folosească scurt telefonul. Proprietarul a acceptat. Un client care l-a remarcat pe băiatul cel vioi, a tras cu urechea la conversație. Iată ce a auzit: „Alo! Vă rog dați-mi legătura cu strada Principală 7641... Sunteți domnul Jones?... Ați fi interesat să angajați un băiat ca ajutor în gospodărie?... Ei, bine, poate doriți să-l schimbați... Bine, dar poate el singur să facă toate treburile? Nu vreți să mai angajați unul?... Chiar nu aveți nevoie de încă unul?.... În regulă, la revedere!“
   În timp ce băiatul punea receptorul în furcă, clientul, care ascultase cu inima mișcată, vrând să-l încurajeze puțin pe îndrăznețul băiat, i-a spus: „Ei, fiule, nu te lăsa păgubaș! Ai să găsești până la urmă o slujbă, sunt sigur. Nu abandona! Cineva va avea nevoie de un ajutor în casă, exact cu calitățile tale.“ – „O, dar eu nu caut un loc de muncă, domnule! Eu am o slujbă. Vedeți, eu sunt ajutorul domnului Jones. Voiam numai să verific, dacă într-adevăr corespund postului.“
   Asemenea băiatului, ar fi de dorit să ne verificăm în lumina Cuvântului lui Dumnezeu, dacă credința și alergarea noastră sunt bune. Avem viața veșnică, siguranță și pace, o legătură cu Dumnezeu?
   Ce bine dacă nu ocolim această întrebare! Cât timp trăiește, omul se mai poate întoarce la Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu