vineri

Iată, apar stele


   Lenuța avea numai 7 ani, dar Îl cunoștea pe Domnul Isus. În fiecare duminică mergea la biserică și învăța versete și cântări pe de rost.
   Într-o zi ea se juca pe câmp la marginea satului, alergând după fluturi. Alergând când după un fluture, când după altul, ea obosi, se așeză pe iarbă și adormi. Când se trezi ea din somn, era deja noapte; nu se vedea nicio casă în jur și nicio cărare. Pentru moment, se sperie, dar îndată își aminti Psalmul 139, pe care-l învățase pe de rost, ca să-l recite în biserică: „Doamne, Tu știi când stau jos și când mă scol, ... știi când umblu și când mă culc, și cunoști toate căile mele.” După ce a spus acest psalm în mintea ei, orice frică a dispărut din inima ei și apoi ea s-a rugat: „Doamne, te rog, trimite-l pe tata aici să mă caute și să mă ducă acasă.”
   Greierii cântau în iarbă slavă lui Dumnezeu; broscuțele cântau și ele slavă lui Dumnezeu; pe cer stelele sclipitoare cântau și ele slavă lui Dumnezeu. Dar Lenuța știa un secret și nu mai putea de bucurie: mai mult decât cântarea broscuțelor, mai mult decât cântarea stelelor, Domnul iubește cântarea copiilor!
   În timp ce se gândea ea la aceste taine, se auzi o voce: „Lenuța! Lenuța!” Era tatăl ei.
   Domnul Isus îi iubește pe copii atât de mult! El ascultă cu bucurie și cântările lor, și rugăciunile lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu