luni

Rugăciunea micuțului Tom


Un misionar a auzit odată pe un băiat negru rugându-se cam așa:
„Doamne Isuse, Îți mulțumesc că ai trimis în țara mea oameni răi care să mă prindă și să mă aducă aici, pentru că aici Te-am cunoscut! Și acum Te rog trimite alți oameni răi, pentru ca și tatăl meu și mama mea să fie prinși și aduși aici în această țară, ca și ei să Te poată cunoaște!”

Câteva zile mai târziu, când misionarul l-a văzut pe băiat stând gânditor pe malul mării, l-a întrebat:
- La ce privești, Tom?
- Am venit să văd dacă rugăciunea mea este ascultată, răspunse el.

Timp de doi ani la rând, micuțul băiat putea fi văzut mergând zi de zi pe malul mării pentru a vedea, dacă vaporul, care trebuia să aducă pe tatăl său și pe mama sa, nu a sosit.
În sfârșit, într-o zi a venit la misionar alergând.
- Ce veste îmi aduci? întrebă acesta.
- Au venit! strigă copilul bucuros. Rugăciunea sa a fost ascultată!

„Dacă veți cere ceva în Numele Meu, voi face.” (Ioan 14.14)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu