miercuri

Bunica, Tony și Corona

 

   - Într-adevăr, ai o mască de protecție foarte frumoasă! Bunica studiază materialul din care este făcută masca pe care Tony a pus-o pe masa din bucătărie.

   - Mama a cusut-o și sunt extrem de bucuros că pot în sfârșit să o dau jos. Ține foarte cald, se plânge Tony.

   - Excelent, îmi dai o idee, spune bunica și râde. Punem masca și închidem centrala!

   - Nu trebuie să o iei chiar așa în serios, răspunde Tony râzând cu gura până la urechi. Doar că mă enervează toată treaba cu masca de protecție, cu dezinfectantul, cu păstrarea distanței și altele. Pe tine nu?

   Bunica se gândește.

   - Pentru început îmi trec prin minte lucrurile pozitive. Putem să avem de exemplu iarăși orele de adunare; mi-au lipsit mult. Ție nu?

   - Ba da, spune Tony jucându-se cu degetele. Cu toate că – dacă sunt foarte sincer, uneori o duminică întreagă liberă a fost foarte frumos. Dar acum sunt bucuros că putem să fim prezenți acolo unde este Domnul Isus. Și că ne putem vedea iarăși!

   - Da, este așa de bine să avem timp unii pentru alții! Domnul Isus a promis să revină curând pentru a-i lua la Sine pe aceia care cred în El. Având în vedere toată încurcătura din această lume, uneori mă gândesc că nu va mai dura mult timp până va veni El! spune bunica.

   - Și eu cred la fel. Tony dă aprobator din cap. Și mă bucur foarte mult, doar... știi, tata și mama nu s-au întors încă la Dumnezeu. De aceea nu îndrăznesc să mă rog, ca Domnul Isus să revină!

   - Da, așa este, situația ta nu este simplă, te cred, acceptă bunica.

   - Crezi că Dumnezeu a permis virusul Corona, ca mulți oameni să vină la El? vrea să știe Tony.

   - Da, răspunde bunica dând din cap. Și, de asemenea, ca noi creștinii să ne trezim.

   - Ce vrei să spui? Cum pot să dorm eu ca creștin? Acum Tony devine curios și vrea să știe exact la ce se referă bunica.

   - Noi ca și creștini trăim adeseori pe pământ fără să ne deosebim mai deloc de oamenii care nu cred în Domnul Isus. Dar nu pentru aceasta suntem pe pământ. Eu, de exemplu, preocupată fiind cu prepararea mâncării sau cu curățenia, uit uneori să citesc din Biblie sau să mă rog. Mașina sau grădina mi-au devenit mai importante și așa mai departe, spune bunica.

   - Așa este, acceptă Tony, recunosc că și eu pierd uneori mult timp. Poate nu este rău ce fac atunci, dar este fără sens!

   - Noi toți nu suntem supraoameni, spune bunica. Cu siguranță, fiecare are ceva cu care să-și piardă timpul sau pur și simplu să-și omoare timpul, dar cu siguranță este bine să cugetăm în perioada de Corona, să ne revenim și chiar să reușim să schimbăm lucrurile din viața personală. Aceasta ar fi minunat!

   - Crezi că am putea să ne rugăm împreună pentru mama și tata? Gândul la părinții săi nu-l lasă pe Tony în pace.

   - Desigur! Bunica este de acord imediat.

   - Și nu o să mai fac nicio observație niciodată asupra măștii de protecție, promite Tony.

 

„ ...știți în ce împrejurări ne aflăm: este ceasul să vă treziți în sfârșit din somn, căci acum mântuirea este mai aproape de noi decât atunci când am crezut. Noaptea aproape a trecut, se apropie ziua...”

Romani 13.11,12

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu