sâmbătă

Prietenos...

 

   Un controlor de la metroul din Paris, care perforase bilete aproape în fiecare zi ani la rândul, a ieșit la pensie. Într-o zi, când a făcut o scurtă plimbare, a întâlnit o doamnă în vârstă pe care a recunoscut-o imediat. S-a apropiat de ea și i-a spus:

   - Doamnă, permiteți-mi să vă mulțumesc...

   - Și pentru ce, domnule?

   - De-a lungul multor ani, când treceați pe la punctul de control 6 al metroului și îmi arătați biletul dumneavoastră, m-ați salutat întotdeauna prietenos. M-am întrebat adesea de ce puteați fi atât de prietenoasă întotdeauna. Barometrul stării dumneavoastră de spirit era setat întotdeauna pe vreme frumoasă. Păreați să nu fiți o persoană foarte înstărită, nu purtați bijuterii. Vă rog să mă scuzați că vă vorbesc atât de deschis! Apoi, într-o zi, din întâmplare, am văzut în poșeta dumneavoastră Biblia. Desigur, pentru a o citi în timpul deplasării cu metroul. Mi-am spus: Probabil că această doamnă are pace în inimă și a găsit fericirea prin această carte. Puțin mai târziu mi-am cumpărat și eu o Biblie, am citit-o regulat și acum Domnul Isus este Mântuitorul și Domnul meu; și de aceea sunt acum fericit și am dorit să vă spun aceasta și să vă mulțumesc din inimă.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu