marți

Teama

 

   Când eram copil, locuiam într-o casă țărănească. Această casă veche este încă în picioare și astăzi și are peste 100 de ani. În pivniță păstram cartofi, cărbuni, fructe și legume conservate. Mama mă trimitea deseori în pivniță la prânz să aduc un castron de cartofi sau un borcan cu fructe pentru desert. Întotdeauna m-am simțit foarte inconfortabil când am coborât în pivnița veche și întunecată. Pentru a-mi da curaj și pentru a-i speria pe potențialii hoți, obișnuiam să cânt tare și să fac cât mai mult zgomot posibil.

   O scară veche de lemn ducea în pivniță, cu treptele scârțâind sub picioarele mele. Apoi treceam prin spălătorie până la ușa pivniței, care era asigurată cu un lacăt puternic. După ce deblocam lacătul, trebuia să trec prin fostul grajd până la pivnița de cartofi propriu-zisă. Această parte a pivniței era foarte slab luminată – aici îmi era cel mai teamă. Adunam repede cartofii în întuneric și mă întorceam imediat la lumina zilei.

 

   Întunericul îi face pe cei mai mulți dintre noi să se simtă inconfortabil, pentru că nu putem vedea unde mergem și cu cine ne întâlnim. Și în Biblie citim adesea despre faptul că suntem departe de Dumnezeu, care este El Însuși lumina – o lumină care strălucește mai tare decât soarele.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu