miercuri

O muncă murdară

 

   Există profesii care implică o muncă într-adevăr murdară: minerii și coșarii în trecut, colectarea gunoiului și curățarea canalizării în prezent. Alte profesii se ocupă de murdăria "morală": asistenții sociali și ofițerii de poliție, judecătorii și ofițerii de penitenciare.

   Dar cea mai mare "muncă murdară" a fost făcută de Isus Hristos. De aceea, El, Fiul lui Dumnezeu, a venit pe pământ. Aici a simțit toată "murdăria" omenirii: a experimentat ura și disprețul, împotrivirea și persecuția. În cele din urmă, a fost arestat, bătut, scuipat, batjocorit, biciuit și răstignit. Și după aceea a venit adevărata "murdărie": a fost pedepsit de Dumnezeu, bătut și părăsit. De ce? Pentru că a purtat acolo păcatele mele: minciunile mele, aroganța mea, gândurile mele rele. Acolo a suferit și a murit Isus Hristos pentru toată vina și murdăria vieții mele. Pentru că L-am acceptat ca Mântuitor al meu, sunt acum spălat și declarat neprihănit. Și într-o zi voi fi cu El pentru totdeauna.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu