joi

„Aici este totul okay!“



   Într-o seară, după ce vestise Evanghelia, evanghelistul Spurgeon se afla în drum spre Londra. În compartimentul trenului a constatat deodată, că şi-a pierdut biletul. Îngrozit, a început să caute. Tot mereu pipăia în buzunarele jachetei şi pantolonilor săi, dar biletul nu era de găsit.
   Domnul, care şedea faţă în faţă cu el în compartiment, s-a uitat la el şi l-a întrebat:
   - Aţi pierdut ceva?
   - Da, biletul, spuse Spurgeon puţin încurcat, şi în plus n-am nici bani, nici ceasul la mine...
   - Şi vă faceţi griji din cauza controlorului?
   - Îmi este puţin penibil, da – dar de fapt nu îmi fac griji. Vin de la slujba pentru Domnul meu şi sunt sigur că El mă va ajuta. Am văzut grija Lui aşa de adesea în lucruri mari şi mici, încât mă pot încrede şi acum în El.
   - Aveţi desigur dreptate! spuse celălalt călător.
   Când controlorul intră în compartiment pentru a controla biletele, îl salută foarte politicos pe domnul care discutase cu Spurgeon şi părăsi apoi compartimentul după ce acesta îi dădu de înţeles printr-un semn din cap că „aici este totul okay“.
   Spurgeon se miră. Când au fost iarăşi singuri, întrebă:
   - Ciudat, de ce nu a cerut să-mi vadă biletul...?
   - Nu este deloc ciudat, domnule Spurgeon, răspunse celălalt călător, în timp ce i se adresă evanghelistului cu numele. Aceasta este doar o nouă dovadă a credincioşiei de Tată a Dumnezeului nostru. Eu sunt directorul general al acestei societăţi de trenuri şi trebuie să recunosc că Dumnezeu m-a condus astăzi să fiu cu dumneavoastră, pentru a vă fi de ajutor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu